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Iryoo.jp(株)CEO 鈴木吉彦 経歴

1995 年 栄養管理用のプログラムを開発した。(南江堂から発売された栄養管理ソフト「The Diet 」。)

1996年 So-net初代社長 堀籠氏から勧誘の声がかかった。

So-netにおける医療分野のリーダーとなった。

1998年 コンテンツパッケージ(有料コンテンツをまとめ買いするシステム)を発表した。現在のamazonなどの、書籍などのUnlimited 構想をこの時代に考案していた。

1998 年   世界最初のOne-To-One機能を利用した医療専門家向けホームページ「My Medipro 」をスタートした。

1998年 So-netで98年度の社長賞(グランプリ賞)を獲得した。

1999年 メディカル朝日6から9月号に、Medical Tribuneの8月24日号から9月下旬までの4回に、連載記事を掲載した 。

1999年 MEDIAPEX 「インターネット進化論」第1回から22回までを連載した。 

1999年 日本で最大の医療ポータルサイトとして、1日2,000人の医療関係者が訪問し、1か月250万PageViewアクセスを有していて、そのリーダーだった。

2000年 「MR君」を発表した。

2000年 「週刊ダイヤモンド」に「ソニーの先兵」として紹介され、インタビュー記事を書かれていた。

Career history of Iryoo.jp(株)CEO Suzuki Yoshihiko

1995

Developed a program for nutritional management (Nutritional management software "The Diet" released by Nankodo).

1996

Was recruited by Mr.Horikome , the first president of So-net.

Became the leader of the medical sector in So-net.

1998

・Introduced the content package (a system for buying paid content in bulk). Conceived the idea of the Unlimited system for books, which is now known as amazon.

・Launch of My Medipro, the world's first website for medical professionals using the One-To-One function.

・Won President's Award (Grand Prix Award) for So-net.

1999

・A series of articles appeared in the September issue of Medical Asahi 6 and in four issues of Medical Tribune from 24 August to late September.

・MEDIAPEX "Internet Evolution" serialized from the 1st to the 22nd issue. 

・As the largest medical portal site in Japan, it was visited by 2,000 medical professionals per day and had 2.5 million Page View accesses per month, and was the leader in this field.

2000

・Launched MR-kun.

・Was introduced as "Sony's forerunner" in the weekly magazine Diamond, and was interviewed for the magazine.

 

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